FAQ

Jak zamówić towar?

Towar można zamówić na 2 sposoby:

a) mailowo pod adresem: podając swoje dane osobowe, dokładną specyfikację zamówienia, dane do płatności (faktury) i adres dostawy.

b) telefonicznie pod numerem: +48 515 229 783 podając swoje dane osobowe, dokładną specyfikację zamówienia, dane do płatności (faktury) i adres dostawy.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności towaru w magazynie. Jeśli towar jest dostępny, maksymalny czas dostawy to 2 dni robocze. Jeśli w magazynie nie ma zamówionego towaru – maksymalny czas dostawy to 21 dni robocze.

Skąd pochodzą nasze produkty?

Nasze wszystkie produkty pochodzą ze sprawdzonych źródeł (przede wszystkim ekologiczne farmy Ameryki Południowej i Afryki). Wszystkie są wprowadzone do obrotu wewnątrz Unii Europejskiej, a co za tym idzie, są przebadane weterynaryjnie i certyfikowane.

W jakich warunkach są transportowane produkty?

Wszystkie produkty są przewożone w mroźniach z zachowaniem temperatury -18 stopni C przez wyspecjalizowaną firmę.

Slider